Základní škola a Mateřská škola
v Rapšachu

Domů
Nahoru

 

Soubory jsou pro svou velikost v "zazipované" podobě, tzn. že je nejdříve musíte stáhnout do počítače, a pak teprve otevřít. Při problémech se na mne obraťte.

K. Snětina


ČÍSLO OBLAST ŠABLONA
I/2_1 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti I_2_1_01_PK_Představ si
  I_2_1_02_PK_Všechno, co potřebuji znát
  I_2_1_03_PK_Štěstí, co je štěstí
    I_2_1_04_PK_Hrdý Budžes
    I_2_1_05_PK_Mikulášovy patálie
    I_2_1_06_PK_Jak lvové bijem o mříže
    I_2_1_07_PK_Študáci a kantoři
    I_2_1_08_PK_Já nemám rád
    I_2_1_09_PK_Literární druhy a žánry
    I_2_1_10_PK_Tak nám zabili Ferdinanda
    I_2_1_11_PK_Renesanční komiks
    I_2_1_12_PK_Prokletí básníci
    I_2_1_13_PK_Absolutní rým
    I_2_1_14_PK_Zas mě to táhne o kus dál
    I_2_1_15_PK_Nečteme. Proč.
    I_2_1_16_PK_Staré pověsti české
    I_2_1_17_PK_Co je to balamutinda
    I_2_1_18_PK_Grafické organizátory
    I_2_1_19_KM_MALUJ DŮM
    I_2_1_20_KM_MALUJ II.
    I_2_1_21_KM_KTERÉ PÍSMENO SE SEM VLOUDILO
    I_2_1_22_KM_SPOJ K SOBĚ ČÁSTI VĚT
    I_2_1_23_KM_HÁDEJ,HÁDEJ, HADAČI
    I_2_1_24_KM_PŘIŘAĎ RÝM
    I_2_1_25_KM_PŘIŘAĎ RÝM II.
    I_2_1_26_KM_LIŠKA A ČÁP
    I_2_1_27_KM_MALÁ POHÁDKA O ŘEPĚ
    I_2_1_28_KM_KOŤÁTKO A JEHLICE
    I_2_1_29_KM_POHÁDKY- NAJDI TEXT A SLOŽ NÁZEV
    I_2_1_30_KM_KUŘÁTKO A OBILÍ
    I_2_1_31_KM_O BUDULÍNKOVI
    I_2_1_32_KM_O NEPOSLUŠNÝCH KŮZLATECH
    I_2_1_33_KM_O SLUNÍČKU SEDMITEČNÉM
    I_2_1_34_KM_JAK LIŠKA NAPÁLILA MEDVÍDKY
    I_2_1_35_ČERVENÁ KARKULKA
    I_2_1_36_KM_O ŽIDLI SE DVĚMA NOHAMI NAVÍC

I/2_2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti I_2_2/I_2_2_01_PK_České národní obrození.zip
  I_2_2/I_2_2_02_PK_Arabská říše.zip
  I_2_2/I_2_2_03_PK_Pravěký Kufr.zip
    I_2_2/I_2_2_04_PK_Nájezdy vikingů.zip
    I_2_2/I_2_2_05_PK_V zemi faraonů.zip
    I_2_2/I_2_2_06_PK_Románská kultura.zip
    I_2_2/I_2_2_07_PK_Ludvík XIV..zip
    I_2_2/I_2_2_08_PK_Generace Národního divadla.zip
    I_2_2/I_2_2_09_PK_Přemyslovci.zip
    I_2_2/I_2_2_10_PK_Petr Veliký.zip
    I_2_2/I_2_2_11_PK_Stoletá válka.zip
    I_2_2/I_2_2_12_PK_První světová válka.zip
    I_2_2/I_2_2_13_PK_Baroko.zip
    I_2_2/I_2_2_14_PK_Gotika.zip
    I_2_2/I_2_2_15_PK_Trojská válka.zip
    I_2_2/I_2_2_16_PK_Český stát za Lucemburků.zip
    I_2_2/I_2_2_17_PK_Velká řecká kolonizace.zip
    I_2_2/I_2_2_18_PK_Marie Terezie a Josef II..zip
    I_2_2/I_2_2_19_PK_To je Sparta.zip
    I_2_2/I_2_2_20_PK_Život v první Československé republice.zip
    I_2_2/I_2_2_21_PK_Světová hospodářská krize.zip
    I_2_2/I_2_2_22_PK_Na hoře Olympu.zip
    I_2_2/I_2_2_23_PK_Válka za nezávislost.zip
    I_2_2/I_2_2_24_PK_Druhá světová válka.zip
    I_2_2/I_2_2_25_PK_Studená válka.zip
    I_2_2/I_2_2_26_PK_ČSR v 50. letech 20. století.zip
    I_2_2/I_2_2_27_PK_Svět v 60. - 80. letech 20. století.zip
    I_2_2/I_2_2_28_PK_Sametová revoluce.zip
    I_2_2/I_2_2_29_PK_Svět na přelomu 20. a 21. století.zip
    I_2_2/I_2_2_30_PK_Napoleon Bonaparte.zip
    I_2_2/I_2_2_31_PK_Renesance a humanismus.zip
    I_2_2/I_2_2_32_PK_Život ve starověkém Římě.zip
    I_2_2/I_2_2_33_PK_Život v pravěku.zip
    I_2_2/I_2_2_34_PK_Pravěké umění.zip
    I_2_2/I_2_2_35_PK_Klasicismus a romantismus.zip
    I_2_2/I_2_2_36_PK_Třicetiletá válka.zip


II/2_1 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků - NJ II_2_01_AT_Předložky se 3.a 4.pádem.notebook
  II_2_02_AT_Škola.notebook
    II_2_03_AT_Rok, měsíce.notebook
    II_2_04_AT_Podstatná jména, členy.notebook
    II_2_05_AT_Pravidelné časování.notebook
    II_2_06_AT_Časování sloves.notebook
    II_2_07_AT_Lidské tělo.notebook
    II_2_08_AT_Sloveso haben.notebook
    II_2_09_AT_Barvy.notebook
    II_2_10_AT_Povolání.notebook
    II_2_11_IK_Opakování ( Wie heißt du, Woher kommst du, Wer bist du.notebook
    II_2_12_IK_Wir buchstabieren.notebook
    II_2_13_IK_Was macht ihr heute Nachmittag.notebook
    II_2_14_IK_Kennen lernen.notebook
    II_2_15_IK_Die Neue.notebook
    II_2_16_IK_Internet-Chats.notebook
    II_2_17_IK_Das ist mein(e) Freund(in).notebook
    II_2_18_IK_Das sind meine Freunde.notebook
    II_2_19_IK_Ich und meine Schulfreunde.notebook
    II_2_20_IK_Meine Schule ( Wer und was ist das ).notebook
    II_2_21_IK_Ihr oder Sie.notebook
    II_2_22_IK_Meine Unterrichtsfächer.notebook
    II_2_23_IK_Wir machen vieles zusammen.notebook
    II_2_24_IK_Wie ist deine Handynummer.notebook
    II_2_25_IK_Wie ist deine E-Mail-Adresse.notebook
    II_2_26_IK_Das sind meine Schulsachen.notebook
    II_2_27_IK_Opakování slovesných tvarů.notebook
    II_2_28_IK_Was ist das - ( Tiere I. ).notebook
    II_2_29_IK_Was ist das ( Tiere II. ).notebook
    II_2_30_IK_Was ist das ( Tiere III. ).notebook
    II_2_31_IK_Woher kommen die Tiere.notebook
    II_2_32_IK_Hast du ein Haustier.notebook
    II_2_33_IK_Hat er ( sie ) kein Haustier.notebook
    II_2_34_IK_Interviews in der Klasse.notebook
    II_2_35_IK_Wie ist das.notebook
    II_2_36_IK_Das ist meine Familie.notebook

II/2_2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků - AJ II_2_1_01_OI_Weather
    II_2_1_02_OI_Past simple - irregular verbs
    II_2_1_03_OI_Plural
    II_2_1_04_OI_Family members
    II_2_1_05_OI_Town
    II_2_1_06_OI_Face
    II_2_1_07_OI_Past simple
    II_2_1_08_OI_Past simple - negative
    II_2_1_09_OI_Past simple - question
    II_2_1_10_OI_Present simple - question
    II_2_1_11_OI_Time
    II_2_1_12_OI_Future with will
    II_2_1_13_OI_Modal verbs
    II_2_1_14_OI_Future with will - question
    II_2_1_15_OI_Family
    II_2_1_16_OI_Future with will - negative
    II_2_1_17_OI_Inventions
    II_2_1_18_OI_Present simple - negative
    II_2_1_19_OI_Countability
    II_2_1_20_OI_Ordinal numbers
    II_2_1_21_OI_Persons and body
    II_2_1_22_OI_My life
    II_2_1_23_OI_Vocabulary practice
    II_2_1_24_OI_Confusing words
    II_2_1_25_OI_To be
    II_2_1_26_OI_Clothes
    II_2_1_27_OI_Prepositions - time expressions
    II_2_1_28_OI_Free time
    II_2_1_29_OI_Comparison
    II_2_1_30_OI_At the doctor´s
    II_2_1_31_OI_Pronouns - object forms
    II_2_1_32_OI_Vocabulary revision
    II_2_1_33_OI_Prepositions - positions, directions
    II_2_1_34_OI_Present continuous
    II_2_1_35_OI_Tenses
    II_2_1_36_OI_House - revision


III/2_1 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT III_2_1_01_RC_Grafické modelování - třída
  III_2_1_02_RC_Grafické modelování-park
    III_2_1_03_RC_Word - kopírovat, vložit, přenést tažením
    III_2_1_04_RC_Word - tabulka - karty s textem
    III_2_1_05_RC_Word - tabulka - karty s kliparty
    III_2_1_06_RC_Word-automat.tvary, popisky
    III_2_1_07_RC_Word-zavináč
    III_2_1_08_RC_Word - formát obrázku-oříznutí
    III_2_1_09_RC_Word - mezery v textu 1
    III_2_1_10_RC_Word-mezery v textu 2
    III_2_1_11_RC_Word - ohraničení, stínování
    III_2_1_12_RC_Word - automatické řazení slov
    III_2_1_13_RC_Word-velká písmena, opravy chyb v textu
    III_2_1_14_RC_Word-pohyb v dokumentu
    III_2_1_15_RC_Word-WordArt
    III_2_1_16_RC_Word, klipart - betlém, betlém k vybarvení
    III_2_1_17_RC_Word, klipart - vánoční motiv, tři králové
    III_2_1_18_RC_Word-formát obrázku-barva, jas
    III_2_1_19_RC_Word_opravy textu
    III_2_1_20_RC_Word-chyby v textu

III/2_2

Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

III_2_2_01_MK.pdf

 

III_2_2_02_MK.pdf

    III_2_2_03_MK.pdf
    III_2_2_04_MK.pdf
    III_2_2_05_MK.pdf
    III_2_2_06_MK.pdf
    III_2_2_07_MK.pdf
    III_2_2_08_MK.pdf
    III_2_2_09_MK.pdf
    III_2_2_10_MK.pdf
    III_2_2_11_MK.pdf
    III_2_2_12_MK.pdf
    III_2_2_13_MK.pdf
    III_2_2_14_MK.pdf
    III_2_2_15_MK.pdf
    III_2_2_16_MK.pdf
    III_2_2_17_MK.pdf
    III_2_2_18_MK.pdf
    III_2_2_19_MK.pdf
    III_2_2_20_MK.pdf

III/2_3 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT III_2_3_01_RC_Sv.Václav
  III_2_3_02_RC_Sv. Václav - test
    III_2_3_03_RC_Mezinárodní den zvířat
    III_2_3_04_RC_Den stromů
    III_2_3_05_RC_Vznik Československa
    III_2_3_06_RC_Halloween
    III_2_3_07_RC_Den UNICEF
    III_2_3_08_RC_Mezinárodní den nevidomých
    III_2_3_09_RC_Mezinárodní den pozdravů
    III_2_3_10_RC_Sv. Valentýn
    III_2_3_11_RC_Mezinárodní den mateřského jazyka
    III_2_3_12_RC_Přestupný rok
    III_2_3_13_RC_Mezinárodní den žen
    III_2_3_14_RC_Světový den vody
    III_2_3_15_RC_Mezinárodní den divadla
    III_2_3_16_RC_Mezinárodní den ptactva
    III_2_3_17_RC_Velikonoce č.1
    III_2_3_18_RC_Velikonoce č.2
    III_2_3_19_RC_Velikonoční křížovka
    III_2_3_20_RC_Mezinárodní den Romů

III/2_4 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT III_2_4_KS_Kronika školy I.
  III_2_4_KS_Kronika školy II.
    III_2_4_KS_Kronika školy III.
    III_2_4_KS_Kronika školy IV.
    III_2_4_KS_Kronika školy V.
    III_2_4_KS_Kronika školy VI.
    III_2_4_KS_Kronika školy VII.
    III_2_4_KS_Kronika školy VIII.
    III_2_4_KS_Kronika školy IX.
    III_2_4_KS_Kronika obce I.
    III_2_4_KS_Kronika obce II.
    III_2_4_KS_Kronika obce III.
    III_2_4_KS_Kronika obce IV.
    III_2_4_KS_Kronika obce V.
    III_2_4_KS_Kronika obce VI.
    III_2_4_KS_Kronika obce VII.
    III_2_4_KS_Kronika obce VIII.
    III_2_4_KS_Kronika obce IX.
    III_2_4_KS_Kronika obce X:
    III_2_4_KS_Kronika obce XI.

III/2_5 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT III_2_5/III_2_5_01_KM_ÚRAZ,NEMOC.zip
  III_2_5/III_2_5_02_KM_ROČNÍ OBDOBÍ.zip
    III_2_5/III_2_5_03_KM_ZDRAVÉ ZUBY.zip
    III_2_5/III_2_5_04_KM_MĚSÍCE V ROCE.zip
    III_2_5/III_2_5_05_KM_DNY V TÝDNU.zip
    III_2_5/III_2_5_06_KM_ČAS, HODINY.zip
    III_2_5/III_2_5_07_KM_LIDSKÉ TĚLO.zip
    III_2_5/III_2_5_08_KM_VELIKONOCE- TRADICE, ZVYKY.zip
    III_2_5/III_2_5_09_KM_JARO.zip
    III_2_5/III_2_5_10_KM_DOMÁCÍ ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA.zip
    III_2_5/III_2_5_11_KM_PŘÍRODA ŽIVÁ A NEŽIVÁ.zip
    III_2_5/III_2_5_12_KM_ROSTLINY.zip
    III_2_5/III_2_5_13_KM_ŽIVOČICHOVÉ.zip
    III_2_5/III_2_5_14_KM_EKOSYSTÉM LES.zip
    III_2_5/III_2_5_15_KM_ NEROSTY A HORNINY.zip
    III_2_5/III_2_5_16_KM_VLASTNOSTI LÁTEK.zip
    III_2_5/III_2_5_17_KM_DOPRAVNÍ VÝCHOVA.zip
    III_2_5/III_2_5_18_KM_EKOSYSTÉM POLE.zip
    III_2_5/III_2_5_19_KM_EKOSYSTÉM LOUKA.zip
    III_2_5/III_2_5_20_KM_EKOSYSTÉM LIDSKÉ OBYDLÍ.zip

III/2_6 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT III_2_6_01_OI_Christmas
  III_2_6_02_OI_Queen Victoria I
    III_2_6_03_OI_Royal navy
    III_2_6_04_OI_Housing
    III_2_6_05_OI_Sports in UK
    III_2_6_06_OI_English food
    III_2_6_07_OI_London transport
    III_2_6_08_OI_Britská královna
    III_2_6_09_OI_Schools in Britain
    III_2_6_10_OI_London
    III_2_6_11_OI_St Patrick´s Day
    III_2_6_12_OI_Canada
    III_2_6_13_OI_United Kingdom
    III_2_6_14_OI_Gegraphy of UK
    III_2_6_15_OI_Made in UK
    III_2_6_16_OI_The United States of America
    III_2_6_17_OI_USA - procvičení
    III_2_6_18_OI_Australia
    III_2_6_19_OI_Free time
    III_2_6_20_OI_Shopping


IV/2_1 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol IV_2_1_01_JH_Sčítání a odčítání do 100
  IV_2_1_02_JH_Sčítání a odčítání do 20 - 1
  IV_2_1_03_JH_Porovnávání čísel 0 - 20 - 1
    IV_2_1_04_JH_Násobky čísla 2 a 3
    IV_2_1_05_JH_Sčítání a odčítání s přechodem do 20 - 2
    IV_2_1_06_JH_Násobky čísel 4 a 5
    IV_2_1_07_JH_Násobky čísel 6 a 7
    IV_2_1_08_JH_Sčítání a odčítání do 100 - 2
    IV_2_1_09_JH_Násobky čísel 8 a 9
    IV_2_1_10_JH_Sčítání a odčítání do 100 - 3
    IV_2_1_11_JH_Záměna sčítanců - 1
    IV_2_1_12_JH_Sčítání a odčítání desítek - 1
    IV_2_1_13_JH_Sčítání a odčítání desítek - 2
    IV_2_1_14_JH_Násobení - 1
    IV_2_1_15_JH_Sčítání přirozených čísel do 100 - 1
    IV_2_1_16_JH_Odčítání přirozených čísel do 100 - 1
    IV_2_1_17_JH_Sudá a lichá čísla - 1
    IV_2_1_18_JH_Záměna činitelů - 1
    IV_2_1_19_JH_Rozklad čísel - 1
    IV_2_1_20_JH_Matematické pojmy - 1
    IV_2_1_21_JH_Číselná řada - 2
    IV_2_1_22_JH_Diagramy - 1
    IV_2_1_23_JH_Dělení přirozených čísel - 1
    IV_2_1_24_JH_Slovní úlohy - 1
    IV_2_1_25_JH_Doplnění číselné řady - 1
    IV_2_1_26_JH_Matematické pojmy - 2
    IV_2_1_27_JH_Dělení do 100 - 1
    IV_2_1_28_JH_Porovnávání čísel do 100 - 1
    IV_2_1_29_JH_Číselná řada - 1
    IV_2_1_30_JH_Sčítání a odčítání do 100 - 4
    IV_2_1_31_JH_Řady čísel - 1
    IV_2_1_32_JH_Porovnávání čísel do 1000 - 1
    IV_2_1_33_JH_Porovnávání čísel do 100 - 2
    IV_2_1_34_JH_Počítání do 1000 - 1
    IV_2_1_35_JH_Násobky přirozených čísel - 1
    IV_2_1_36_JH_Počítání do 100 - 2

IV/2_2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol IV_2_2_01_JH_POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL - 1
  IV_2_2_02_JH_SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA
  IV_2_2_03_JH_PROCVIČOVÁNÍ NÁSOBILKY
    IV_2_2_04_JH_ZAOKROUHLOVÁNÍ NA DESÍTKY - 1
    IV_2_2_05_JH_SČÍTÁNÍ DO STA - 1
    IV_2_2_06_JH_ZAOKROUHLOVÁNÍ NA DESÍTKY - 2
    IV_2_2_07_JH_DĚLENÍ PŘIROZENÝCH ČÍSEL - 1
    IV_2_2_08_JH_SČÍTÁNÍ S PŘECHODEM DO 100
    IV_2_2_09_JH_NÁSOBKY ČÍSLA 2
    IV_2_2_10_JH_SLOVNÍ ÚLOHY - 2
    IV_2_2_11_JH_NÁSOBILKA - 1
    IV_2_2_12_JH_SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ DO 100
    IV_2_2_13_JH_PROCVIČOVÁNÍ NÁSOBENÍ ČÍSLEM 2
    IV_2_2_14_JH_DĚLENÍ ČÍSLEM 2
    IV_2_2_15_JH_POŘADÍ POČETNÍCH OPERACÍ
    IV_2_2_16_JH_PROCVIČOVÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 2
    IV_2_2_17_JH_NÁSOBILKA - 2
    IV_2_2_18_JH_OPAKOVÁNÍ NÁSOBILKY
    IV_2_2_19_JH_SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 1000 - 1
    IV_2_2_20_JH_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 3 - 1
    IV_2_2_21_JH_SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 1000 - 2
    IV_2_2_22_JH_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 3 - 2
    IV_2_2_23_JH_ZAOKROUHLOVÁNÍ NA STOVKY
    IV_2_2_24_JH_NÁSOBKY ČÍSEL 2, 3 a 4
    IV_2_2_25_KS_Opakování základních početních úkonů 1
    IV_2_2_26_KS_Opakování základních početních úkonů 2
    IV_2_2_27_KS_Dělitelnost přirozených čísel 1
    IV_2_2_28_KS_Dělitelnost přirozených čísel 2
    IV_2_2_29_KS_Celá čísla úvod
    IV_2_2_30_KS_Porovnávání celých čísel
    IV_2_2_31_KS_Sčítání a odčítání celých čísel
    IV_2_2_32_KS_Násobení a dělení celých čísel
    IV_2_2_33_KS_Shrnutí celých čísel
    IV_2_2_34_KS_Poměr a postupný poměr
    IV_2_2_35_KS_Procenta
    IV_2_2_36_KS_Jednoduché úrokování

IV/2_3 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol IV_2_3_01_KM_POČÍTÁME DO 8 - KONÍCI
  IV_2_3_02_KM_POČÍTÁME DO 9 - DEŠŤOVÉ KAPKY
  IV_2_3_03_KM_ČÍSLO A POČET 10
  IV_2_3_04_KM_POČÍTÁME DO 10 - BALÓNKY
    IV_2_3_05_KM_POČÍTÁME DO 10 - KORÁLKY
    IV_2_3_06_KM_JAK SE JMENUJE ZVÍŘÁTKO
    IV_2_3_07_KM_POČÍTÁME DO 10 - STAVEBNICE
    IV_2_3_08_KM_SLOVNÍ ÚLOHY
    IV_2_3_09_KM_SLOVNÍ ÚLOHY II.
    IV_2_3_10_KM_POČÍTÁNÍ DO 10 - MOTÝL NA KYTIČKÁCH
    IV_2_3_11_KM_POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 10
    IV_2_3_12_KM_POSLOUPNOST ČÍSEL 0 - 20 - VYZNAČ CESTU
    IV_2_3_13_KM_POČÍTÁME DO 15 - POMOZ NAJÍT RYBIČKÁM AKVÁRIUM
    IV_2_3_14_KM_POČÍTÁME DO 20 - RYBIČKY V AKVÁRIU
    IV_2_3_15_KM_POČÍTÁNÍ DO 20 - ODČÍTÁNÍ
    IV_2_3_16_KM_POČÍTÁME DO 6 - SNĚHULÁK
    IV_2_3_17_KM_POČÍTÁME DO 7 - SNĚHULÁK II.
    IV_2_3_18_KM_POČÍTÁME DO 9 - LYŽAŘI
    IV_2_3_19_KM_DOPLŇ ŘETĚZEC
    IV_2_3_20_KM_SLOVNÍ ÚLOHY III. - POČÍTÁME DO 10
    IV_2_3_21_KM_SLOVNÍ ÚLOHY IV. - POČÍTÁME DO 20
    IV_2_3_22_KM_POČÍTÁME DO 20 - VČELA NA KVĚTINĚ
    IV_2_3_23_KM_POČÍTÁME DO 20 - DELFÍNI
    IV_2_3_24_KM_POČÍTÁME DO 20 - JAHODY V KOŠÍKU
    IV_2_3_25_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_01
    IV_2_3_26_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_02
    IV_2_3_27_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_03
    IV_2_3_28_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_04
    IV_2_3_29_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_05
    IV_2_3_30_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_06
    IV_2_3_31_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_07
    IV_2_3_32_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_08
    IV_2_3_33_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_09
    IV_2_3_34_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_10
    IV_2_3_35_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_11
    IV_2_3_36_KS_LOGICKÉ MATEMATICKÉ HRY_12

IV/2_4 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol IV_2_4_01_RC_Písemné sčítání a odčítání do 100 000
  IV_2_4_02_RC_Logická tabulka č. 4
  IV_2_4_03_RC_Opakování se Šmoulama
    IV_2_4_04_RC_Opakování s Asterixem a Obelixem
    IV_2_4_05_RC_Násobení 10, 100, 1 000,... 1 mil.
    IV_2_4_06_RC_Písemné sčítání a odčítání do 20 000
    IV_2_4_07_RC_Pamětné násobení a dělení č.1
    IV_2_4_08_RC_Logická tabulka č. 2
    IV_2_4_09_RC_Logická tabulka č. 1
    IV_2_4_10_RC_Násobení a dělení v oboru do 100 č. 2
    IV_2_4_11_RC_Násobení a dělení v oboru do 100 č. 1
    IV_2_4_12_RC_Římské číslice č. 1
    IV_2_4_13_RC_Logická tabulka č. 3
    IV_2_4_14_RC_Římské číslice č. 2
    IV_2_4_15_RC_Pamětné násobení a dělení č.2
    IV_2_4_16_RC_Dělení v oboru do 100
    IV_2_4_17_RC_Desetinné zlomky, desetinná čísla
    IV_2_4_18_RC_Porovnávání desetinných čísel
    IV_2_4_19_RC_Zaokrouhlování desetinných čísel č.1
    IV_2_4_20_RC_Desetinná čísla
    IV_2_4_21_RC_Sčítání desetinných čísel č.1
    IV_2_4_22_RC_Sčítání desetinných čísel č.2
    IV_2_4_23_RC_Sčítání desetinných čísel č.3
    IV_2_4_24_RC_Odčítání desetinných čísel
    IV_2_4_25_RC_Zaokrouhlování desetinných čísel č.2
    IV_2_4_26_RC_Dělení 10, 100, 1 000,...1 mil.
    IV_2_4_27_RC_Násobení des. čísel 10, 100, 1 000,... 1 mil.
    IV_2_4_28_RC_Dělení desetinných čísel 10, 100, 1 000
    IV_2_4_29_RC_Zlomek a jeho části
    IV_2_4_30_RC_Slovní úlohy do 10 000
    IV_2_4_31_RC_Sčítání a odčítání do 1 mil.
    IV_2_4_32_RC_Sčítání a odčítání desetinných čísel
    IV_2_4_33_RC_Sčítání desetinných čísel č.4
    IV_2_4_34_RC_Slovní úlohy č.1
    IV_2_4_35_RC_Sčítání desetinných čísel č.5
    IV_2_4_36_RC_Slovní úlohy č.2


V/2_1 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd V_2_1_01_MK.pdf
  V_2_1_02_MK.doc
    V_2_1_03_MK.pdf
    V_2_1_04_MK.pdf
    V_2_1_05_MK.pdf
    V_2_1_06_MK.pdf
    V_2_1_07_MK.pdf
    V_2_1_08_MK.doc
    V_2_1_09_MK.pdf
    V_2_1_10_MK.doc
    V_2_1_11_MK.doc
    V_2_1_12_MK.pdf
    V_2_1_13_MK.pdf
    V_2_1_14_MK.pdf
    V_2_1_15_MK.doc
    V_2_1_16_MK.pdf
    V_2_1_17_MK.notebook
    V_2_1_18_MK.pdf
    V_2_1_19_MK.pdf
    V_2_1_20_MK.pdf
    V_2_1_21_MK.pdf
    V_2_1_22_MK.pdf
    V_2_1_23_MK.pdf
    V_2_1_24_MK.pdf
    V_2_1_25_MK.pdf
    V_2_1_26_MK.pdf
    V_2_1_27_MK.pdf
    V_2_1_28_MK.pdf
    V_2_1_29_MK.doc
    V_2_1_30_MK.pdf
    V_2_1_31_MK.pdf
    V_2_1_32_MK.pdf
    V_2_1_33_MK.pdf
    V_2_1_34_MK.pdf
    V_2_1_35_MK.pdf
    V_2_1_36_MK.doc

V/2_2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd V_2_2_01_IK_Historie Českého státu.notebook
  V_2_2_02_IK_Atmosféra.notebook
    V_2_2_03_IK_Geologický vývoj ČR.notebook
    V_2_2_04_IK_Podnebné a vegetační pásy.notebook
    V_2_2_05_IK_Geomorfologie.notebook
    V_2_2_06_IK_Střídání ročních období.notebook
    V_2_2_07_IK_Obyvatelstvo Ameriky.notebook
    V_2_2_08_IK_Hydrosféra.notebook
    V_2_2_09_IK_Oceány a moře.notebook
    V_2_2_10_IK_Obyvatelstvo ČR.notebook
    V_2_2_11_IK_Pohyby mořské vody.notebook
    V_2_2_12_IK_Hospodářské proměny ČR.notebook
    V_2_2_13_IK_Pevninské vodstvo.notebook
    V_2_2_14_IK_Politické rozdělení Jižní Ameriky.notebook
    V_2_2_15_IK_Jezera.notebook
    V_2_2_16_IK_Zemědělství ČR.notebook
    V_2_2_17_IK_Umělé vodní nádrže.notebook
    V_2_2_18_IK_Obnovitelné a neobnovitelné zdroje.notebook
    V_2_2_19_IK_Podpovrchová voda.notebook
    V_2_2_20_IK_Biosféra.notebook
    V_2_2_21_IK_Polární pustina.notebook
    V_2_2_22_IK_Tundra.notebook
    V_2_2_23_IK_Tajga.notebook
    V_2_2_24_IK_Opadavý les.notebook
    V_2_2_25_IK_Step.notebook
    V_2_2_26_IK_Tvrdolistý les.notebook
    V_2_2_27_IK_Savana.notebook
    V_2_2_28_IK_Tropický les.notebook
    V_2_2_29_IK_Poušť.notebook
    V_2_2_30_IK_Život ve světovém oceánu.notebook
    V_2_2_31_PK_Zeměpisné pexeso.notebook
    V_2_2_32_PK_Zeměpisné domino 1.notebook
    V_2_2_33_PK_Zeměpisný Modrý Petr.notebook
    V_2_2_34_PK_Zemepisny AZ kviz 1.notebook
    V_2_2_35_PK_Zeměpisná louka.notebook
    V_2_2_36_PK_Zeměpisně letem světem.notebook

V/2_3 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd V_2_3_01_IZ_řád- blanokřídlí
  V_2_3_02_IZ_motýli
    V_2_3_03_IZ_pavouci
    V_2_3_04_IZ_bakterie
    V_2_3_05_IZ_kapraďorosty
    V_2_3_06_IZ_vyšší houby
    V_2_3_07_IZ_žahavci
    V_2_3_08_IZ_korýši
    V_2_3_09_IZ_mechy
    V_2_3_10_IZ_obojživelníci
    V_2_3_11_IZ_vyšší rostliny
    V_2_3_12_IZ_zuby
    V_2_3_13_IZ_krev
    V_2_3_14_IZ_močová soustava
    V_2_3_15_IZ_nervová soustava
    V_2_3_16_IZ_soustava dýchací
    V_2_3_17_IZ_soustava kožní
    V_2_3_18_IZ_sopečná činnost
    V_2_3_19_IZ_třetihory
    V_2_3_20_IZ_prvohory
    V_2_3_21_IZ_nerosty a horniny
    V_2_3_22_IZ_druhohory
    V_2_3_23_IZ_čtvrtohory
    V_2_3_24_IZ_jehličnany
    V_2_3/V_2_3_25_OI_Ptáci třídění.zip
    V_2_3/V_2_3_26_OI_Ptáci - obrazový atlas.zip
    V_2_3/V_2_3_27_OI_Ptáci - přezimování.zip
    V_2_3/V_2_3_28_OI_Potrava ptáků.zip
    V_2_3/V_2_3_29_OI_Hlasy ptáků.zip
    V_2_3/V_2_3_30_OI_Ptáci - procvičování.zip
    V_2_3_31_KS_Vývoj člověka_1
    V_2_3_32_KS_Vývoj člověka_2
    V_2_3_33_KS_Přehled třídění savců_1
    V_2_3_34_KS_Přehled třídění savců_2
    V_2_3_35_KS_Přehled třídění savců_3
    V_2_3_36_KS_Přehled třídění savců_4

V/2_4 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd V_2_4_01_IZ_filtrace
  V_2_4_02_IZ_fyzikální tělesa, látky
    V_2_4_03_IZ_halogeny
    V_2_4_04_IZ_chemické prvky
    V_2_4_05_IZ_metody využívané k oddělování složek směsí
    V_2_4_06_IZ_pravidla bezpečnosti
    V_2_4_07_IZ_směsi
    V_2_4_08_IZ_voda
    V_2_4_09_IZ_pitná voda
    V_2_4_10_IZ_oxidy
    V_2_4_11_IZ_stavba atomu
    V_2_4_12_IZ_sulfidy
    V_2_4_13_IZ_vzduch
    V_2_4_14_IZ_kovy
    V_2_4_15_IZ_kyseliny
    V_2_4_16_IZ_hydroxidy
    V_2_4_17_IZ_neutralizace
    V_2_4_18_IZ_alkany
    V_2_4_19_IZ_alkoholy
    V_2_4_20_IZ_areny
    V_2_4_21_IZ_bílkoviny
    V_2_4_22_IZ_plasty
    V_2_4_23_IZ_deriváty uhlovodíků
    V_2_4_24_IZ_syntetická vlákna
    V_2_4_25_IZ_organické látky
    V_2_4_26_IZ_cukry
    V_2_4_27_IZ_drogy
    V_2_4_28_IZ_elektrolýza
    V_2_4_29_IZ_tuky
    V_2_4_30_IZ_uhlí
    V_2_4_31_IZ_vitamíny
    V_2_4_32_IZ_vyčerpatelné a nevyčerpatelné zdroje energie
    V_2_4_33_IZ_vysoká pec
    V_2_4_34_IZ_ropa
    V_2_4_35_IZ_zdravá výživa
    V_2_4_36_IZ_známé osobnosti v chemii


VI/2_1 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI_2_1_01_MJ_Peníze
  VI_2_1_02_MJ_Bankovky
    VI_2_1_03_MJ Hotovostní platby
    VI_2_1_04_MJ Bezhotovostní platby
    VI_2_1_05_MJ Platební karta
    VI_2_1_06_MJ Měna 1
    VI_2_1_07_MJ Měna 2
    VI_2_1_08_MJ Devizy
    VI_2_1_09_MJ Peníze- procvičení 1
    VI_2_1_10_MJ Peníze- procvičení 2
    VI_2_1_11 MJ Trh
    VI_2_1_12_MJ Poptávka
    VI_2_1_13_MJ Nabídka
    VI_2_1_14_MJ Tvorba ceny
    VI_2_1_15_MJ Jak se určuje cena
    VI_2_1_16_MJ Inflace
    VI_2_1_17_MJ Reálný růst výdělku
    VI_2_1_18_MJ Příjmy a výdaje domácnosti
    VI_2_1_19_MJ Rozpočet
    VI_2_1_20_MJ Tvorba rodinného rozpočtu
    VI_2_1_21_MJ Jak řešit schodkový rozpočet
    VI_2_1_22_MJ Šetření 1
    VI_2_1_23_MJ Šetření 2
    VI_2_1_24_MJ Využití slev při nákupech
    VI_2_1_25_MJ Rozvaha domácnosti
    VI_2_1_26_MJ Hospodaření domácnosti
    VI_2_1_27_MJ_ Ochrana spotřebitele
    VI_2_1_28_MJ Nekalé obchodní praktiky
    VI_2_1_29_MJ Finanční trh
    VI_2_1_30_MJ Ukládání peněz
    VI_2_1_31_MJ Výnos z vkladu
    VI_2_1_32_MJ Úrok, výpočet úrokové míry
    VI_2_1_33_MJ Úrok, výpočet úroku
    VI_2_1_34_MJ Úrok-procvičování
    VI_2_1_35_MJ Úvěr
    VI_2_1_36_MJ Výpočet úroku z úvěru

VI/2_2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI_2_2_01_MJ Půjčky
  VI_2_2_02_MJ Výpočet nákladů
    VI_2_2_03_MJ Finanční produkty
    VI_2_2_04_MJ Běžný účet
    VI_2_2_05_MJ Činnost bank
    VI_2_2_06_MJ Spořicí účet
    VI_2_2_07_MJ Termínovaný vklad
    VI_2_2_08_MJ Stavební spoření vklady
    VI_2_2_09_MJ Stavební spoření úvěr
    VI_2_2_10_MJ Další finanční produkty
    VI_2_2_11_MJ Penzijní připojištění
    VI_2_2_12_MJ Podílové listy
    VI_2_2_13_MJ Hypoteční úvěr
    VI_2_2_14_MJ Spotřebitelský úvěr
    VI_2_2_15_MJ Finanční leasing
    VI_2_2_16_MJ Pojištění 1
    VI_2_2_17_MJ Pojištění 2
    VI_2_2_18_MJ Finanční produkty-procvičení
    VI_2_2_19_KS_Pojištění_1
    VI_2_2_20_KS_Pojištění_2
    VI_2_2_21_KS_Pojištění_3
    VI_2_2_22_KS_Příjmy rodiny
    VI_2_2_23_KS_Výdaje rodiny
    VI_2_2_24_KS_Porovnání příjmů a výdajů rodiny
    VI_2_2_25_KS_Jednoduché úrokování 1
    VI_2_2_26_KS_Jednoduché úrokování 2
    VI_2_2_27_KS_Jednoduché úrokování 3
    VI_2_2_28_KS_Složené úrokování 1
    VI_2_2_29_KS_Složené úrokování 2
    VI_2_2_30_KS_Kombinované úrokování 1
    VI_2_2_31_KS_Kombinované úrokování 2
    VI_2_2_32_KS_Historie českých bankovek 1
    VI_2_2_33_KS_Historie českých bankovek 2
    VI_2_2_34_KS_Euro
    VI_2_2_35_KS_Česká platidla
    VI_2_2_36_KS_Osobní bankrot